Všeobecné obchodné podmienky

V našom internetovom obchode si môžete výrobky objednať nasledovným spôsobom:

Pomocou internetu

  • cez webovú stránku: www.clivia-art.sk

Ako zaplatiť

  • dobierkou pri dodaní tovaru
  • platbou na účet
  • platba kartou – Stripe

Dôležité upozornenia

O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené podacie číslo zásielky. Kupujúci si na základe tohto údaju môže preveriť doručenie zásielky (v prípade neoznámenia), alebo na internetovej stránke môže na základe tohto údaju sledovať pohyb svojej zásielky. V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.

Dodacie a platobné podmienky

Obchodné podmienky internetového obchodu www.clivia-art.sk prevádzkovateľa Jana Garčarová – Clivia, sa riadi nasledovným nákupným poriadkom a platnou legislatívou na území Slovenskej republiky. Dodávka tovaru do veľkoobchodu alebo zákazníkom, ktorí by zvažovali, resp. zamýšľali, prípadne realizovali jeho ďalší predaj, je vylúčená. Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zákazníka z časti alebo celkom odmietnuť. Dodanie bude realizované iba na území Slovenskej republiky (ďalej len „oblasť dodania“).

Súhlas

Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť tejto objednávky a potvrdzuje, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a to, že s nimi súhlasí. Potvrdenie o prijatí objednávky so všetkými údajmi dostane zákazník na ním uvedenú e-mailovú adresu.

Zasielanie tovaru

Tovar zasielame na základe dohody zo zákazníkom na určené miesto. Pokiaľ nebude možné niektorý objednaný tovar dodať (objednaný druh bude vypredaný, prestane sa dodávať na trh), je predávajúci povinný informovať zákazníka e-mailom.

Kontrola tovaru

Adresát je povinný skontrolovať obal zásielky ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu predávajúceho. V prípade zistenia existencie vady obalu je zástupca predávajúceho povinný umožniť kupujúcemu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady obalu a tovaru, ktorého správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle obchodných a reklamačných podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho. V prípade, ak adresát odmietne prevziať dodaný tovar s vadou, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.

Záruka

Pre uplatnenie reklamácie na tovar krátkodobej spotreby, na ktorý spoločnosť  Jana Garčarová – Clivia art dáva záruku 24 hodín od termínu dodania tovaru (výrobky zo živých, rezaných kvetov) je potrebné podať reklamáciu bezprostredne po dodaní tovaru adresátovi najneskôr však do konca nasledujúceho dňa po dni dodania tovaru adresátovi.

Reklamácia

Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok predávajúceho. Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon“) v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať ich.

Dodanie tovaru

V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na Miesto a v Časovom rozsahu, kupujúci je povinný zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú uviedol v kúpnej zmluve (ďalej len „adresát“) alebo osobne a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Predávajúci je oprávnený vyžiadať si od osoby, ktorá prevezme tovar k nahliadnutiu doklad totožnosti. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý okamihom doručenia tovaru adresátovi. Doručením tovaru kupujúcemu sa rozumie dodanie tovaru na Miesto, jeho prevzatie adresátom alebo treťou osobou splnomocnenou adresátom a odovzdanie tovaru adresátovi alebo tretej osobe splnomocnenej adresátom.

Ak bude dodanie tovaru nemožné z dôvodu neprítomnosti adresáta na Mieste a v Časovom rozsahu bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy, vzniká predávajúcemu nárok považovať tovar za doručený adresátovi, pričom kupujúcemu nevzniká nárok na vrátenie uhradenej kúpnej ceny.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@clivia-art.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online.

Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Platba

Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vyúčtovanú zásadne len na základe faktúry (daňového dokladu), ktorú dostane spolu s tovarom pri dobierke, alebo mailom automaticky vygenerovanú pri platbe kartou.

Ostatné informácie

Prevádzkovateľ internetového obchodu na stránkach www.clivia-art.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu osobných údajov. Osobné údaje slúžia len na vybavenie objednávok, vystavenie faktúr a poslanie tovaru. Osobné údaje sa neposkytujú tretím osobám, inštitúciám alebo organizáciám. Tieto informácie sa riadia zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osôb, v znení zákona č. 602/2003 Z.z., zákona č. 576/2004 a zákona č. 90/2005 Z.z.

Kontakt

Jana Garčárová – Clivia

Budovateľská 7
064 01 Stará Ľubovňa

IČO: 10772359
IČ DPH: SK1020761984
DIČ: 1020761984